واکنش لاوروف به ماندن نیروهای آمریکایی در سوریه-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

واکنش لاوروف به ماندن نیروهای آمریکایی در سوریه

وزیر خارجه روسیه تأکید کرد که حضور نیروهای آمریکایی در سوریه برای حفاظت از میادین نفتی نقض قوانین بین المللی است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - 2019 October 30
کد خبر: ۲۶۳۶۴

به گزارش راهبرد معاصر؛  سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در پایان نشست وزرای خارجه روسیه، ترکیه و ایران در ژنو گفت: اقدامات آمریکا در سوریه با قوانین بین المللی مغایرت دارد. آمریکا و اعضای ائتلاف به صورت غیرقانونی در سوریه هستند.

 

وی تأکید کرد: ابقای نیروهای آمریکایی بعد از اعلام عقب‌نشینی از سوریه برای حفاظت از میادین نفتی در برابر داعش صرفا بهانه است. هرگونه بهره‌برداری از منابع طبیعی یک کشور دارای حاکمیت بدون موافقت آن غیرقانونی است. ما از این موضع حمایت می‌کنیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار